close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהם היתרונות של גריל גז על פני האפשרויות האחרות?

מערכת שורשיז ניסן, תשפא30/03/2021

מתי בפעם האחרונה יצא לכם להתחדש במנגל חדש? אם הצלחנו לגרום לכם לחשוב על כך, כנראה שזה הזמן לעשות זאת

תגיות:
מתי בפעם האחרונה יצא לכם להתחדש במנגל חדש? אם הצלחנו לגרום לכם לחשוב על כך, כנראה שזה הזמן לעשות זאת! ואם כבר מתחדשים, אז למה לא ללכת עד הסוף ולרכוש גריל גז חדש ומתקדם, שיהפוך את כל חוויית ה"על האש" למושלמת אפילו יותר? הרי ביננו, אין דבר נהדר יותר מסעודה בשרית איכותית, עשירה וטעימה, ואם כבר משקיעים במפגשים המשפחתיים והחברתיים, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מנגל חדש ומתקדם.

למה דווקא גריל גז
בכל יום מצטרפים לחגיגה עוד ועוד אנשים שקנו גריל גז ונחשפו לעולם שלם של 'מינגול' קל ופשוט. זוהי רכישה נהדרת עבור כל אדם שעוסק בקולינריה ברמה כזו או אחרת, ואם עדיין לא הצלחנו לשכנע אתכם אספנו כמה יתרונות שיעזרו לכם אולי לבצע את הבחירה הנכונה:
• על האש בקלי קלות – עבורנו הישראלים, יש משהו מרגיע בטקס הדלקת המנגל, ההתעסקות עם הפחמים והנפנוף. עבור חלקנו, הגיע הזמן להתקדם ולהשאיר הרחק מאחור את הזמן שהטקס הזה גוזל מאיתנו. גריל הגז יאפשר לכם ליצור ארוחות מדהימות בלחיצת כפתור אחת בלבד! בלי פחמים, בלי נפנופים, בלי עוד המתנה.
• ניקיון – מלבד טקס הדלקת וכיבוי המנגל, כשמתמשים בגריל פחמים לרוב יש צורך בטקס נוסף – ניקוי המנגל לאחר השימוש. כך, במקום ליהנות מזמן איכות עם המשפחה והחברים על בטן מלאה, אתם צריכים לנקות את המנגל שלכם. ובכן, לא עם גריל הגז! אלו מכילים מערכת ניקוז המנקת אליה את כל השומן שמטפטפף בתהליך הצלייה, למיכל אותו יש לרוקן בסוף השימוש. קל ופשוט!
• חום אחיד – יתרון נוסף של גריל הגז טמון בפיזור החום האחיד שלו. כידוע, כשמשתמשים בגריל פחמים צריך מידי פעם לפזר אותם בצורה אחידה על מנת לשמור על רמת חום אחידה לכל המשטח. השימוש בגריל גז מבטיח לכם פיזור אחיד של החום מההתחלה ועד הסוף.
• למנגל בכל מקום – כמו גריל הפחמים (תלוי בדגם כמובן), קיימים דגמים שונים של גריל גז בהתאם לצרכי ודרישות הלקוח. כך, אם אתם מעוניינים בגריל מתקדם לגינה או בגריל קטן יותר אותו תוכלו לקחת אתכם לקאמפינג, הכל אפשרי. רק אל תשכחו לקחת אתכם גז אליו יוכל הגריל להתחבר.

איך בוחרים את הגריל המתאים ביותר?
כידוע, הישראלים אוהבים בשר, לא משנה באיזו צורה הוא מגיע; לאחר שהייה ארוכה בתוך מעשנת בשר מתקדמת, על האש במנגל פחמים או גריל גז ואפילו כבשרים שהתבשלו בתנור או בסיר. לא משנה איך אתם אוהבים את הבשר שלכם, אם אתם גם אוהבים להיות אלה שמכינים אותו ומפנקים את המשפחה והחברים, אתם חייבים להכיר את כל האופציות הקולינריות האפשריות. אז, שיהיה בתאבון!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה